Euthopia
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Euthopia

Serveur Lineage ][

HomePortalSearchLatest imagesRegisterLog in

GIA TOUS ELINES

Go down 
4 posters
AuthorMessage
alexandergr

alexandergr

Male
Number of posts : 6
Emploi : technical pc and medical machine
Loisirs : Zeus
Registration date : 2007-05-03

GIA TOUS ELINES Empty
PostSubject: GIA TOUS ELINES   GIA TOUS ELINES Icon_minitimeThu 20 Mar - 10:05

[i][i][b]kalimera se olous good morning for all afto pou exo na po afora tous elines afto pou ida exthes katalava oti prota tha prepi na ta vroun elines me elines ke meta me tous ksenous den exo katalavi tin nootropia tou elina afto to exo di ke se alous server ala tha miliso gia ton sigekrimeno ton euthopia.
ipa poles fores na ton paratiso kati pou to ekana ke ston proigoumeno euthopia ala den to ekana giati den mporo na afiso tous filous pou gnorisa as analogistoume o kathenas ti ine afto pou kani tous ellines dinatous?
afto pou kani tous elines dinatous ine i filia ke to desimo metaksi tous tha prepi na stamatisi i athirostomia ke poli perisotero na vrizoun manes ine poli asximo pote den kseris ta provlimata pou mpori na exi o kathenas.
i gnomi mou ine gine filos voitha opos mporis gia na se voithisoun ke ekini otan tous xriastis.
iparxoun ke kseni aneksartitou xoras pou ine kala pedia ke voithane oso mporoun afto pou tha prepi na gini ke teliono ke as to skefti o kathenas mas ine oti panta tha iparxi ke kapios kaliteros apo emas ke gia afto tha prepi na psaxnoume pos tha mporousame na ginoume ke emis kali gia afto sevastite ton simpexti sas opios ke na ine aftos apo opia xora ke na ine ke tha dite apotelesmata pou pote den perimenate.
kalisas mera se olous me filiki agapi
Zeus lol!
Back to top Go down
Cervantes

Cervantes

Male
Number of posts : 219
Emploi : Elite ProgrammeR
Loisirs : Iam Cervantes
Registration date : 2007-06-08

GIA TOUS ELINES Empty
PostSubject: Re: GIA TOUS ELINES   GIA TOUS ELINES Icon_minitimeThu 20 Mar - 13:54

exeis dikio alex eimoun k mprosta so sigekrimeno peristatiko
Back to top Go down
http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?topic=17722.0
alexandergr

alexandergr

Male
Number of posts : 6
Emploi : technical pc and medical machine
Loisirs : Zeus
Registration date : 2007-05-03

GIA TOUS ELINES Empty
PostSubject: Re: GIA TOUS ELINES   GIA TOUS ELINES Icon_minitimeThu 20 Mar - 14:14

sas efxaristo ta leo ola afta gt ine krima aftos o server na klini gt kapxi den sevonte ke kseni ke elines eno tha mporousame na imaste pio demeni ke dini sto game ali diastasi .
ne o kaliteros as kerdisi den exo adirisi ala ke aftos pou xani prepi na kseri ke na xani .
i gnomi mou ine exases apo kapion kati tha kseri parapano as voithisi na katalavoume ti kanoume lathos ke oxi na ironevete i na vrizi o enas ton alon afta ixa na po min sas zalizo goustaro afto to game ke oso exo xrono pezo aftin tin stigmi sas grafo apo tin doulia mou pola filia se olous kali diaskedasi ke panta ma panta sto mialo sas na exete mono ena pou ligo i poli to exete i perisoteri ke idika i elines pou fimizonte gia afto FILOTIMO afto Smile\.
me poli agapi ke pali.
Zeus....
Back to top Go down
mairoula

mairoula

Female
Number of posts : 96
Registration date : 2007-10-03

GIA TOUS ELINES Empty
PostSubject: Re: GIA TOUS ELINES   GIA TOUS ELINES Icon_minitimeThu 20 Mar - 16:58

katalaba poou anaferesai alex. mou e3igise o 3aderfoulis mou. exeis dikio se osa eipes. den mporeite na fantastite pws enoiwsa otan gyrisa spiti kai ton eida na klaiei legontas mou <>. btw kaneis den exei dikaiwma na brizei tin ka8e mana tou ka8enws giwrgou kai tou opoioudipote. loipon egw afynw gia liges meres ton char ston giwrgaki. an ton 3anadw etsi 8a sas xeretisw oristika kai isos ta poume se allon server gt o char 8a faei delete xwris defteri skepsi. efxaristw gia tin katanohsh kai gia osi boh8eia dextika mesa sto game apo olous sas. sas xeretw me poly agapi loipon. filakia polla.
<> :'(
Back to top Go down
mairoula

mairoula

Female
Number of posts : 96
Registration date : 2007-10-03

GIA TOUS ELINES Empty
PostSubject: Re: GIA TOUS ELINES   GIA TOUS ELINES Icon_minitimeThu 20 Mar - 17:00

*legontas m "den 8a se afysw na katastrefese allo ekei mesa." "s'agapw poly...kalinyxta". "an sas xasw 8a pe8anw"...

i'll miss you guys. Sad
Back to top Go down
oups!_?

oups!_?

Male
Number of posts : 234
Emploi : {---(empty)---}
Loisirs : ^!@#$%&*...---___ehuehueh___---...*&%$#@!^
Registration date : 2007-09-10

GIA TOUS ELINES Empty
PostSubject: Re: GIA TOUS ELINES   GIA TOUS ELINES Icon_minitimeThu 20 Mar - 17:15

loipon egine arketa megalo 8ema. mairi makari na mporousa na leave alla den m bgainei. k afto giati exw filous edw mesa. exw ton anepanalupto mpoumpoulina pou mou steketai san pateras. ton zeus ton akropolhs kai ton cervantes pou exw de8ei toso poly mazi tous wste na tous 8ewrw aderfia mou.
exw pollous gallous kala paidia. px o Anko, o beebop.
loipon afou prwta den mporw na leave egw den mporw na sou pw na leave esy. kane oti katalabaineis. paidia na 3erete oti lupi8ika para poly extes. oxi epeidi me exwse to paidi afto. exw ma8ei na xanw kai polles fores malista. alla epeidi den exoun ma8ei na sebontai tpt. oi galloi den mou milisan pote etsi, kai gurise enas ellinas na mou pei oti 8a mou gamisei ti mana? dld sto telos 8a protimame na kanoume parea me gallous para me ellines?
oxi afto den to dexomai.
me agapi fake BladeKiller.
Back to top Go down
Sponsored content

GIA TOUS ELINES Empty
PostSubject: Re: GIA TOUS ELINES   GIA TOUS ELINES Icon_minitime

Back to top Go down

GIA TOUS ELINES
Back to top 
Page 1 of 1