[i][i][b]kalimera se olous good morning for all afto pou exo na po afora tous elines afto pou ida exthes katalava oti prota tha prepi na ta vroun elines me elines ke meta me tous ksenous den exo katalavi tin nootropia tou elina afto to exo di ke se alous server ala tha miliso gia ton sigekrimeno ton euthopia.
ipa poles fores na ton paratiso kati pou to ekana ke ston proigoumeno euthopia ala den to ekana giati den mporo na afiso tous filous pou gnorisa as analogistoume o kathenas ti ine afto pou kani tous ellines dinatous?
afto pou kani tous elines dinatous ine i filia ke to desimo metaksi tous tha prepi na stamatisi i athirostomia ke poli perisotero na vrizoun manes ine poli asximo pote den kseris ta provlimata pou mpori na exi o kathenas.
i gnomi mou ine gine filos voitha opos mporis gia na se voithisoun ke ekini otan tous xriastis.
iparxoun ke kseni aneksartitou xoras pou ine kala pedia ke voithane oso mporoun afto pou tha prepi na gini ke teliono ke as to skefti o kathenas mas ine oti panta tha iparxi ke kapios kaliteros apo emas ke gia afto tha prepi na psaxnoume pos tha mporousame na ginoume ke emis kali gia afto sevastite ton simpexti sas opios ke na ine aftos apo opia xora ke na ine ke tha dite apotelesmata pou pote den perimenate.
kalisas mera se olous me filiki agapi
Zeus